Co si přečtete v tištěné Flying Revue

Flying Revue - časopis
Flying Revue - časopis
Flying Revue - časopis

Dvouměsíčník pro piloty a fanoušky létání. V exkluzívním grafickém provedení a na kvalitním papíře zde můžete číst o všem, co zajímá piloty, mechaniky a všechny, kdo v letectví působí nebo se o létání zajímají. Časopis koupíte na stáncích. Když si ho předplatíte, dostanete ho levněji a doručíme vám ho až domů. Předplatné zde.

28.4.2016 Autogyra Harolda F. Pitcairna - kopie Tak si výtvarníci představovali budoucí centrální dopravní uzel v New Yorku. Vírníky měly být ideálním personálním dopravním prostředkem.

Po dlouhá léta se jméno Harolda F. Pitcairna, amerického průkopníka vírníků, zdálo být téměř zapomenuto, stejně tak jako vírníky samotné. Neprávem, protože z Pitcairnových průkopnických prací čerpala celá generace konstruktérů jiného létajícího stroje s rotujícími nosnými plochami, historicky úspěšnějšího vrtulníku. více

17.6.2016 Cessna Grand Caravan C208B - opravdu velká Cessna - kopie Cessna Crand Caravan C280B

Cessna Crand Caravan C280B vyvolává všude, kam s ní přiletěl, velký zájem. V Česku jsou dvě. Přečtěte si, jak se s ní létalo pilotovi Jaroslavu Malinskému. více

20.6.2016 Dvouplošník Albatros D.III, znovuvzkříšená krása pro modré nebe - kopie Dvouplošník Albatros D.III, znovuvzkříšená krása pro modré nebe.

Albatros D.III OEFFAG je mistrovská replika úspěšného rakousko-uherského stíhacího dvouplošníku, který za první světové války létal ve službách Kőniglich und Kaiserlich Luftfahrtruppen, K.u.K., tedy vzdušných sil Rakousko-Uherska. K novému životu ho vzkřísil rakouský stavitel letadel Koloman Mayrhofer. více

30.8.2016 Sovětské Noční čarodějnice bojovaly v 2. světové válce s Němci i pokořily dálkový rekord - kopie

Letectví přináší občas podivuhodné příběhy. Ruské (sovětské) pilotky, jimž se přezdívalo Noční čarodějnice, si musely za 2. světové války možnost sloužit u letectva tvrdě vybojovat, dokonce u samotného Stalina. Pomohl jim i jejich rekordní let nad tajgou.  více

18.8.2016 Syntetické vidění – více než 3D terén - kopie Let v horském prostředí je s pomocí SVS mnohem bezpečnější. Bílá čára horizontu jasně ukazuje, že vrcholy před námi jsou vyšší než naše současná výška. Pokud tedy chceme z tohoto údolí vyletět, musíme začít stoupat tak, aby byl zelený FPM nad vrcholy.

Systémy syntetického vidění jsou jedním z fenoménů současné doby v oblasti přístrojového létání. O co jde a co vše tyto systémy nabízí, pojednává článek v Flying Revue číslo 5/2016. více

23.4.2016 Vírníky aneb v jednoduchosti je krása - kopie Dvoumístný vírník Calidus

Vírníky přicházely a odcházely ze scény téměř po celou dobu krátké letecké historie. Skutečně úspěšný návrat na scénu u nás i v evropském měřítku je spojen s konstrukcemi německé společnosti AutoGyro. Její vírník Cavalon jsme si již před lety představili, dnes se podíváme blíže na sesterský Calidus.  více

27.4.2016 Znovuzrození legendy: L-13 Blaník se chystá zpět na oblohu - kopie Celosvětově úspěšný cvičný větroň L-13 Blaník se vrací na nebe.

Diskutabilní uzemnění legendárních československých větroňů L-13 Blaník agenturou EASA po havárii jednoho stroje v Rakousku tvrdě zasáhlo plachtařský výcvik. Nyní - po nezbytné přestavbě - budou moci Blaníky znovu na oblohu.  více

25.8.2016 Žraloci z Kutné Hory dobývají svět aneb větroně už jen s motorem - kopie Samostartující kluzák 304MS Shark

Stejně jako legendární Blaník L-13, který po poněkud přísném uzemnění před několika lety nyní prožívá své znovuvzkříšení, i větroně Shark z Kutné Hory létají po celém světě. Zatímco Blaník L-13 je celokovový, v Kutné Hoře vyrábějí letadla celokompozitová. A jsou mimořádně úspěšní. Za dvacet let tu vyrobili 150 letadel, zakázky mají na tři roky dopředu. Většina produkce jde mimo Českou republiku. více

Flying Revue > Flying Revue > Flying Revue - časopis
.

 

Flying Revue č. 2/2017

Edice Flying Revue:  

..
12345

Inzerce: 

..
12345

Kalendárium:

Dne 27.02.1920 se stalo...
27.02.1920
Major Rudolf Schroeder vystoupal s letounem Packard-Le Peré LUSAC-11 patřícím USAAC a vybaveným jedním z prvních kompresorů do tehdy rekordní výšky 10 099 m (33 113 stop).
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Práce v letectví:

Knihy:

..
1234

Předplatné:

..
123

Art Gallery:

Přednášky, kurzy FR:

Partneři: