38 Špatné rozhodnutí

28.3.2015

38 Špatné rozhodnutí

V listopadu 2006, necelý rok poté, co jsem získal průkaz soukromého pilota, jsem občas s mým kamarádem Martinem Tatouškem létal se Zlinem 126 na společné výlety na okolní letiště. Na letadle Z-126 vyrobeném v roce 1956, které již tehdy patřilo mezi oldtimery a dnes už spíše k pamětihodnostem, o nichž se vypráví mladým letcům, jsem absolvoval celý výcvik, včetně závěrečné zkoušky. Proto jsem si myslel, že jsem připraven téměř na vše. 

Harmonogram výletu byl jasný, v sobotu kolem poledne přistát v Táboře, dát kafe, vyměnit se s Martinem za řízením a pokračovat zpátky do Kolína. Počasí mělo typicky podzimní charakter s občasnými sněhovými nebo smíšenými přeháňkami, které byly vesměs izolované, a dalo se tedy kličkovat mezi nimi. Foukal silnější vítr, který mohl v přeháňkách sílit k 8–10 m/s. Z pohledu letce to nebylo na žádné „žákovské“ létání, ale dva „hotoví“ piloti s nějakou zkušeností se s trochou opatrnosti mohli vydat na cílový let do Tábora. 

.
 

CIDNA 2019: Už brzy!

FR 3/2019:

Novinka: Trexee


    » Další rozměr létání i pomoc v nouzi

Exkurze s FR:

Databáze letišť 2019:


» Klasická dtb  » Kompl. dtb  » EN edition

Učebnice pilota 2019:

Aplikace VFR Comm.:


           Kapitola zdarma - test it! »

e-Shop FR:

Živě z dráhy 06/24:

Kalendárium:

Dne 16.06.1909 se stalo...
16.06.1909
Poprvé v historii došlo ke komerčnímu prodeji létajícího aparátu. Glenn Curtiss prodal jeden ze svých letounů zájemci za 5000 dolarů.
zavřít

Představujeme:


                 » Letiště Plasy (LKPS) 

Předplatné:

..
12345

Knihy FR:

..
123

Inzerce: 

..
12345

Letecká videa FR:

Legendy čs. letectví:

Práce v letectví:

Inzerce

Reklama

Naši partneři:

..
12345