78 Destinace: Velká Británie

17.3.2015

78 Destinace: Velká Británie

Letět do Velké Británie znamená připravit se na cestu dlouhou minimálně 1000 km, myslet na to, že se poletí přes moře, a respektovat to, že budeme opouštět Schengenský prostor. Navíc je samozřejmě potřeba si věřit, co se týče úrovně angličtiny, protože budeme komunikovat s rodilými mluvčími, kteří mohou mít navíc různý přízvuk.

Podle toho, jak moc spěcháte, je dobré se rozhodnout, zda poletíte přímo nebo s mezipřistáním. Já osobně pro lety do Británie vždy volím někde v schengenském prostoru mezipřistání, a to z více důvodů – v ČR nemusím řešit celní a pasové odbavení, při letu nad Kanálem mám dostatek paliva, v kamerách mám čerstvé baterie a získám možnost někde chvilku vydechnout. Letět nějakých pět hodin při přímé cestě nemusí každému vždy vyhovovat.

Pokud se týká sezóny, tak zkušenosti mám s obdobím od března do října. Na podzim a v zimě bych se na tak dlouhou cestu VFR asi nevypravoval, protože je téměř jisté, že slušné počasí po celou trasu nevydrží. V Británii mě počasí prakticky nikdy neuzemnilo, jen na Orknejských ostrovech jsem měl trochu starosti se silným větrem. 

Flying Revue > Časopis FR > Archiv > Flying Revue 2015 > Březen - duben 2015 > 78 Destinace: Velká Británie
.

CIDNA 2019: 2. etapa


» Start 19. 9. z LKKT (» první etapa)

Triko CFRNA/CIDNA:


  Koupí trička podpoříte Vzpomínkový let. 

Časopis FR 5/2019

 

Soutěž:

Novinka:

Kalendárium:

Dne 18.09.1928 se stalo...
18.09.1928
Německá dopravní vzducholoď LZ 127 Graf Zeppelin uskutečnila svůj první let. Během devíti let hladkého provozu provedla 590 letů, urazila přes půldruhého milionu kilometrů, přepravila 34 000 cestujících a 78 tun pošty.
zavřít

Aplikace VFR Comm.:


             Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Novinka: Trexee


    » Další rozměr létání i pomoc v nouzi

Učebnice pilota 2019:

e-Shop FR:

Živě z dráhy 06/24:

Předplatné:

..
12345