Czech Airlines Technics bude provádět údržbu letadel Sichuan Airlines

10.8.2016

Společnost Czech Airlines Technics uzavřela s leteckým dopravcem Sichuan Airlines, který 12. srpna 2016 zahajuje provoz přímé pravidelné linky mezi Prahou a Čcheng-tu, smlouvu na poskytování traťové údržby letadel na této lince.  

Czech Airlines Technics, ilustrační foto.
Czech Airlines Technics, ilustrační foto.

Dceřiná společnost Českého Aeroholdingu Czech Airlines Technics (CSAT), která poskytuje služby v oblasti údržby letadel, uzavřela smlouvu s již čtvrtou čínskou leteckou společností a bude tak provádět traťovou údržbu (line maintenance) letové flotile pro letadla operující na této nové lince. Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou. Traťovou údržbu pro Sichuan Airlines CSAT zajišťoval již v první polovině letošního roku pro charterové lety. Podpis smluvy zaznamenal i server Aerotime.aero.  

Nová linka jako první spojuje Prahu bez přestupů s čínským městem Chengdu. Linku obsluhují letadla Airbus A330 pro 272 cestujících, která budou létat do Prahy vždy v úterý a v pátek. Odlet z Prahy je v 19.15h SELČ, let trvá 9,5 hodiny, let do Prahy trvá o hodinu déle. Návrat do Prahy z Chengdu je možný vždy ve 12.45h místního času, přílet do Prahy v 17.15 SELČ.  

Podvozky pro Boeing

O generálních opravách podvozků B737 v CSAT jsme psali zde.

Czech Airlines Technics poskytuje údržbu ještě třem dalším čínským leteckým společnostem - China Airlines, Hainan Airlines a China Eastern Airlines. "CSAT předpokládá, že všem čtyřem čínským dopravcům poskytne dohromady za rok více než 500 traťových údržeb," uvedl Václav Řehoř, předseda představenstva Českého Aeroholdingu, výhradního akcionáře Czech Airlines Technics. CSAT tak podle něj "utvrzuje svoje renomé i díky dlouhodobě vysoké kvalitě poskytování služeb, důslednému dodržování bezpečnostních standardů a včasnosti prováděných údržeb letadel." 


VIDEO: Jak se opravují letadla v CSAT

CSAT bude pro Sichuan Airlines poskytovat pravidelnou traťovou údržbu i odstraňovat případné závady. Pravidelná údržba zahrnuje například inspekce v souladu s platnými pokyny dopravce, poskytnutí pomoci letové posádce nebo pozemnímu personálu na odbavovací ploše. Stejně tak bude CSAT odstraňovat závady zjištěné posádkou za letu nebo při pozemní kontrole. Ty se musí opravit před plánovaným letem.

Czech Airlines Technics v pražské Ruzyni při pohledu shora.
Czech Airlines Technics v pražské Ruzyni při pohledu shora.

Czech Airlines Technics je dceřinou společností skupiny Český aeroholding. Zaměřuje se na opravy a údržbu letadel a letecké techniky na úrovni těžké údržby (base maintenance), traťové údržby (line maintenance), údržby letadlových celků (components maintenance), podpory provozovatelů (engineering) a údržby letadlových podvozků (landing gear maintenance).

Za zmínku stojí modifikace Split Scimitar Winglets na letounech Boeing 737NG, kterou CSAT provedla jako první v kontinentální Evropě, a sharkletů na letounech Airbus A320 (Airbus tak označuje typ wingletů, které připomínají hřbetní ploutev žraloka).

V loňském roce měl CSAT přes 100 zakázek těžké údržby na letadlech typu B737, A320 Family a ATR. Mezi nejvýznamnější zákazníky patří ČSA, FINNAIR, Transavia, Germania, Travel Service, TUIfly, NEOS, Air Berlin a Czech Air Force.

-fr-

Zdroj a foto: Český aeroholding, a.s., Csatechnics.com

logo_fr_transp.jpg

Flying Revue > Články > Letecká doprava > Czech Airlines Technics bude provádět údržbu letadel Sichuan Airlines
.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

Speciály:

..
123

PRODEJNÍ AKCE MĚSÍCE!

DIRECT FLY: 

          

SkyDemon:

Knihy:

..
12345

Unikátní Videobanka:

Unikátní Videobanka »

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Pojišťovna SV »

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 19.03.1964 se stalo...
19.03.1964
Americká pilotka Geraldine Mock odstartovala ke svému sólo letu kolem zeměkoule, který také jako první žena úspěšně ukončila. Použila stroj Cessna 180 Skywagon.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí:

Beta opět poletí!!! »