Den 3: Fotogalerie

2.9.2014

Z Menorky jsem pokračoval na Mallorku, kde jsem přistál na skvělém sportovním letišti San Bonet přímo u hlavního města Palma de Mallorka. Odsud jsem pak pokračoval přes Ibizu a Formenteru do Melilly - španělské exklávy ležící v severní Africe.

Ráno na letišti v Mahonu. Vpravo terasa zahradní/letištní restaurace. Majitelé mi pomohli najít ubytování a zavolali taxi. Obojí bylo důležité, protože domluva anglicky po telefonu je zcela mimo možnosti místních lidí, kteří angličtinu prakticky neznají.Ráno na letišti v Mahonu. Vpravo terasa zahradní/letištní restaurace. Majitelé mi pomohli najít ubytování a zavolali taxi. Obojí bylo důležité, protože domluva anglicky po telefonu je zcela mimo možnosti místních lidí, kteří angličtinu prakticky neznají.
Ráno na letišti v Mahonu. Vpravo terasa zahradní/letištní restaurace. Majitelé mi pomohli najít ubytování a zavolali taxi. Obojí bylo důležité, protože domluva anglicky po telefonu je zcela mimo možnosti místních lidí, kteří angličtinu prakticky neznají.
Krásný přístav a městečko Mahon, MenorkaKrásný přístav a městečko Mahon, Menorka
Krásný přístav a městečko Mahon, Menorka
Skály severovýchodního pobřeží MallorkySkály severovýchodního pobřeží Mallorky
Skály severovýchodního pobřeží Mallorky
Primární obrazovka při letu kolem severního pobřeží Mallorky. Červené plošky na mapě zobrazují terén, který je výše než letadlo a žluté cokoliv, co je níže jen o 30-300 metrů (tzn. varování).Primární obrazovka při letu kolem severního pobřeží Mallorky. Červené plošky na mapě zobrazují terén, který je výše než letadlo a žluté cokoliv, co je níže jen o 30-300 metrů (tzn. varování).
Primární obrazovka při letu kolem severního pobřeží Mallorky. Červené plošky na mapě zobrazují terén, který je výše než letadlo a žluté cokoliv, co je níže jen o 30-300 metrů (tzn. varování).
Přístavní městečko Solier, severní MallorkaPřístavní městečko Solier, severní Mallorka
Přístavní městečko Solier, severní Mallorka
Tankování na letišti v Son BonetTankování na letišti v Son Bonet
Tankování na letišti v Son Bonet
Palma de Mallorca – tady jsem musel letět vpravo do vnitrozemí, abych se vyhnul zakázanému prostoru nad královskou letní rezidencí.Palma de Mallorca – tady jsem musel letět vpravo do vnitrozemí, abych se vyhnul zakázanému prostoru nad královskou letní rezidencí.
Palma de Mallorca – tady jsem musel letět vpravo do vnitrozemí, abych se vyhnul zakázanému prostoru nad královskou letní rezidencí.
.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

Speciály:

..
123

PRODEJNÍ AKCE MĚSÍCE!

DIRECT FLY: 

          

SkyDemon:

Knihy:

..
12345

Unikátní Videobanka:

Unikátní Videobanka »

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Pojišťovna SV »

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 24.04.1946 se stalo...
24.04.1946
První vzlet prototypu I-300 prvního proudového stíhacího letounu MiG-9 konstrukční kanceláře Mikojana a Gurjeviče.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí:

Beta opět poletí!!! »