Flying Revue 3/2024: Slovo šéfredaktora

26.4.2024

Když se v letectví vysloví jméno Kubíček, okamžitě napadnou neprostou většinu lidí skvělé horkovzdušné balóny, se kterými tento brněnský výrobce již před lety dobyl balonářský svět.

irbis.jpg

Jenže Kubíček to nejsou jen balóny. Už před lety představila společnost Kubíček Aircraft ve Friedrichshafenu svůj ultralehký M-2 Scout, stroj, za jehož projekt získali autoři ocenění nejen doma, ale i v zahraničí. Celokovový dolnoplošník s tvary odkazujícími na původní letoun M-2 Skaut nabídl mezi ostatními ultralehkými letadly svým „retro“ pojetím něco odlišného a jistě oslovil především piloty milující klasická ranně poválečná letadla. I druhý ultralehký stroj firmy Kubíček Aircraft, hornoplošný Irbis, je bezesporu díky svému designu nevšední a v aktuálním čísle Flying Revue jsme mu věnovali titulní článek.

Dále v čísle otevíráme další téma v úspěšném seriálu „Večerní škola létání“ Luboše Čorňáka, zavzpomínáme na legendární dopravní Douglas DC-9, představíme Letku Aviatické Pouti a vypravíme se na zimní letecký výlet do rakouských Alp. Věnujeme se také novinkám v oblasti vrtulníkového létání a poslednímu dění v dynamicky se rozvíjejícím sektoru strojů eVTOL.

dc_9.jpg

V čísle 3/2024 na vás na toho ale samozřejmě čeká ještě mnohem více.

Příjemné čtení

Michal Beran

michal_beran_fr_final_876_1.jpg 

Flying Revue > Aktuální FR + archiv > Flying Revue 3/2024 > Flying Revue 3/2024: Slovo šéfredaktora
Loading...

Flying Revue 3/2024

Loading...

Flying Revue 3/2024

.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

Speciály:

..
123

PRODEJNÍ AKCE MĚSÍCE!

DIRECT FLY: 


FireGold:

SkyDemon:

Knihy:

..
12345

Unikátní Videobanka:

Unikátní Videobanka »

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Pojišťovna SV »

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 20.05.1883 se stalo...
20.05.1883
V Pardubicích se narodil přední český letecký průkopník Jan Kašpar.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí:

Beta opět poletí!!! »