RUAG obnovuje výrobu Do 228

16.6.2015

RUAG obnovuje výrobu Do 228

Švýcarská společnost RUAG Aviation podnikla první kroky k obnovení sériové výroby Do 228.

Dalším strojem z původní nabídky společnosti Dornier GmbH (později DASA Dornier, Fairchild-Dornier), který se zřejmě dočká obnovení sérové výroby, je dvoumotorový turboprop s vlastnostmi STOL Do 228. Švýcarská společnost RUAG, která poprvé spustila obnovenou výrobu tohoto stroje již v roce 2009 v německém Oberpfaffenhofenu a později ji pozastavila, ohlásila v rámci pařížského veletrhu obnovení produkce nových strojů.

Společnost hodlá od příštího roku vyrábět čtyři stroje ročně s možností zvýšení produkce, pokud bude trh chtít strojů více. Finální kompletace strojů bude opět probíhat v Oberpfaffenhofenu, klíčové části konstrukce trupu, křídel a ocasních ploch budou opět pocházet z výrobní linky indické společnosti Tata Advanced Systems, která pohltila původního výrobce těchto komponent, který je dříve dodával pro Hindustan Aeronautics (HAL) a pzději pro první fázi výroby u společnosti RUAG.

Zoom gallery

Do 228 je stále velmi oblíbeným strojem nejen v Indii, kde HAL ohlásil v loňském a letošním roce zisk objednávek od Indického námořnictva a letectva, ale i jinde, kde jsou vysoce oceňovány jeho provozní vlastnosti - možnost provozu z nezpevněných letišť, vlastnosti STOL a schopnost operací ve vysokých teplotách a vysokých nadmořských výškách. 

Flying Revue > Aktuality > Letecká doprava > RUAG obnovuje výrobu Do 228
Loading...

Čtěte v rubrice dále

Stránkování

12 3 4 5 6 7 8 9 10 >> >
 
 
Loading...

Čtěte v rubrice dále

Stránkování

12 3 4 5 6 7 8 9 10 >> >
 
 
.

Kurz VFR zahraniční lety:


Všechny kurzy a exkurze FR zde. 

FR 6/2019 je v prodeji:

Poslechněte si:

Aplikace VFR Comm.:


             Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

PilotShop.cz:

..
12345

Tracker Trexee


    » Další rozměr létání i pomoc v nouzi
 

Soutěž:

Exkurze CSAT:

Kalendárium:

Dne 14.11.1930 se stalo...
14.11.1930
První let ikonického britského dopravního stroje Handley Page H.P 42. Stroj s imatrikulací G-AAGX (později pojmenovaný Hannibal) pilotoval Squadron Leader Thomas Harold England.
zavřít

Staňte se pilotem:

e-Shop FR:

Živě z dráhy 06/24:

Předplatné:

..
12345

Knihy:

..
12345

Partneři:

..
12345