Švédsko

sw.jpg

Poslední revize 15. 1. 2019


Základní informace

Vstup:  Švédsko je součástí Schengenského prostoru – při letech v rámci Schengenu zde lze přistát na kterémkoliv letišti bez nutnosti projít celní/pasovou kontrolou.
FPL: FPL je vyžadován pro všechny mezinárodní lety i v rámci Schengenu. FPL je povinný pro lety zahrnující řízené prostory, pro lety nad 5000 stop AMSL nebo 3000 stop AGL – co je výše. FPL je nutné podávat alespoň 60 minut přes plánovaným letem. Více informací pro podávání letových plánu ve Švédsku naleznete zde: aro.lfv.se/Editorial  
ULL: Švédsko nevyžaduje speciální povolení pro UL letadla registrovaná v některém z ECAC států (tzn. i ČR/SR), pokud zde letadlo nebude provozováno déle než 3 měsíce. Detailní informace jsou k dispozici zde: www.transportstyrelsen.se

 

Internetové zdroje informací:

  
ŘLP www.lfv.se - zde můžete po registraci využít i předletový briefing
AIP  www.aro.lfv.se  - zde lze zdarma stáhnout švédský AIP
www.daec.de...pdf - zde si můžete zdarma stáhnout VFR manuál pro létání ve Švédsku
Meteo www.vader-alarm.se/...weather/sweden.html 
CAA www.transportstyrelsen.se
Další odkazy forums.flyer.co.uk...84779 – zajímavé info k létání ve Švédsku.

 

Zajímavé publikace: 

Víte o nějaké? Napište nám, rádi  zde uvedeme.  

 

Jak se létá ve Švédsku: 

Ve Švédsku je podobně jako v Norsku možné si koupit týdenní nebo delší kartu pokrývající přistávací poplatky na švédských letištích. Více informací naleznete ve VFR manuálu: www.daec.de/...pdf.
.

         Máme pro vás »

FR 2/2020: Už máte?

Letecký cestopis pro vás:


První český letecký cestopis » 
Rozhovor s autorem »
Křest knihy »
Objednejte zde 
»

PilotShop.cz:

Konference:

 

Předplatné jako dárek:

Předplatné:

..
12345

Drony a my:


Létejte s vaším dronem bezpečně

Knihy:

..
12345

Aplikace VFR Comm.:


             Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Tracker Trexee


    » Další rozměr létání i pomoc v nouzi
 

Kalendárium:

Dne 06.04.1909 se stalo...
06.04.1909
V Buoy ve Francii vzlétl první letoun zkonstruovaný kompletně Henri Farmanem. Stroj označovaný jako Farman III, nebo někdy též Farman HF1, se stal prvním letounem využívajícím pro příčné řízení křidélek umístěných na odtokové hraně na konci křídla.
zavřít

e-Shop FR:

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
12345