Ultimate Traffic 2 X

17.12.2014

Ultimate Traffic 2 X
Ultimate Traffic 2 X
Ultimate Traffic 2 X
Ultimate Traffic 2 X

Patříte mezi ty, kteří nijak zvlášť neřeší reálnost provozu na svém oblíbeném letišti, nebo spíše patříte mezi virtuální „spottery“ a realismus je vám vším? Nový Ultimate Traffic 2 X od Flight 1 Software by měl být správným řešením pro všechny uživatele FSX, byť ani on není bez chyby.

Program byl vyvíjen celé tři roky a podepsalo se na něm současně několik spolupracujících vývojářských týmů (Flight 1, Flag Mountain Software, AI Aardvark, The Fruit Stand). Cílem tohoto nového přídavku bylo oslovit jak laiky, kteří nějak zvlášť neřeší reálné letové řády a aerolinkové přepravce vyskytující se na LKPR, tak také ty, kteří patří spíše do komunity spotterů letištního a letového provozu a užívají si „traffic“ v FS zejména z pohledu pozorovatele. Na trhu je celá řada podobných přídavků od různých firem, avšak problémem všech add-onů tohoto typu byla absence vlastní, jednoduché správy klíčových nabídek programu, editace letových řádů, nedostatek reálného kontextu z hlediska autenticity výskytu letounů včetně příslušenství v podobě reálných letových řádů na té které destinaci, ucpané příletové i odletové koridory na vytížených letištích, a často nepříliš kvalitní AI 3D modely a v neposlední řadě též nedostatečná optimalizace v místech s výskytem hustého letištního i letového provozu.

Flight 1 nabízí více konzistence a klíčových funkcí Řešení v podobě titulu Ultimate Traffic 2 X uživateli nabízí komplexní letištní, letový provoz prakticky na celém světě, a to dokonce i v nejzazších částech kontinentů. Nejedná se však pouze o reálné imatrikulace dopravních letounů včetně reálných letových řádů, jde především o úpravu letových cest, příletů i odletů dle publikované trajektorie letu v souvislosti s aktualizacemi celosvětové databáze Jeppesen. Díky tomu, že simulátor FSX pokrývá téměř každé letiště světa, bylo do programu implementováno celkem více než 1 000 000 letových hodin v reálném čase u dopravních letounů a cargo letů (myšleno z hlediska komunuální – regionální i mezinárodní přepravy) a více než 2,5 miliónu letových hodin směřujících výhradně do provozu všeobecného letectví s výrazně vylepšenou flexibilitou a individualizací letových plánů, oživujících provoz též na neřízených letištích. V případě, že navíc používáte FSX v rozhraní DIRECTX10, můžete se i v případě 3D modelů AI provozu spolehnout na DX10 grafickou kvalitu a konzistentní průběh FPS i na největších letištích světa. Pro odhalení této skutečnosti se uživateli nabízí možnost virtuálně vstoupit na palubu AI letounu a celý letový plán zažít i z pohledu vlastní pilotáže příslušného letového plánu. Zároveň Ultimate Traffic 2 optimalizuje tok letištního letového provozu takovým způsobem, aby nedocházelo k nerealistickým odstupům mezi letouny na přiblížení včetně nerealistického výskytu počtu letounů v dané lokaci. V tomto směru nejvíce pocítíte změnu korespondující s realitou zejména v případě, kdy sami plánujete vlastní VFR/IFR přelet. Nejenže se stáváte součástí letového, letištního provozu v roli aktivního pilota, navíc musíte obezřetněji přistupovat k plánování právě i s přihlédnutím ke klasifikaci příletů a odletů letounů různých kategorií (obzvlášť funguje v případě využití aditivního software Radar Contact). Jedinou, avšak dle mého soudu zásadní chybou je prozatím totální absence vojenského provozu. Program neobsahuje skripty výskytu a provozu vojenských letounů včetně řízení tohoto provozu na vojenských letištích. Na většině vojenských letišť je tak provoz letounů včetně výskytu reálných 3D modelů vojenských typů letounů de facto nulový. Absenci vojenského provozu lze však řešit vlastní implementací skriptované umělé inteligence v podobě downloadů z příslušných webů (např. www.militaryairworks.com). Flight 1 v budoucnu uvažuje o vydání „military packu“, avšak zatím lze tuto informaci brát s nadhledem. Příznivci všeobecného letectví mohou rovněž jásat. Program dokáže vygenerovat více než 1 300 000 letových plánů VFR/IFR a GA bere v potaz celkem 6400 letišť, a nabízí tak více než 2,5 miliónu letových hodin za každý týden. Pokud poletíte na malé Cessně z Prahy do Mnichova, mezi jednotlivými okrsky řízení letového provozu se setkáte s mnoha piloty malých letounů letících ve stejné letové hladině. Díky realistickému výskytu reálných AI modelů a imatrikulací je i poslech na příslušné frekvenci mnohem dramatičtější a plně v souladu s tím, na co jsme zvyklí v reálném světě. V provozu můžeme sledovat více než 1600 různorodých livrejí a více než 90 různých 3D modelů letounů (od největších až po nejmenší stroje).

.
 

CIDNA 2019: Už brzy!

FR 3/2019:

Novinka: Trexee


    » Další rozměr létání i pomoc v nouzi

Exkurze s FR:

Databáze letišť 2019:


» Klasická dtb  » Kompl. dtb  » EN edition

Učebnice pilota 2019:

Aplikace VFR Comm.:


           Kapitola zdarma - test it! »

e-Shop FR:

Živě z dráhy 06/24:

Kalendárium:

Dne 16.06.1909 se stalo...
16.06.1909
Poprvé v historii došlo ke komerčnímu prodeji létajícího aparátu. Glenn Curtiss prodal jeden ze svých letounů zájemci za 5000 dolarů.
zavřít

Představujeme:


                 » Letiště Plasy (LKPS) 

Předplatné:

..
12345

Knihy FR:

..
123

Inzerce: 

..
12345

Letecká videa FR:

Legendy čs. letectví:

Práce v letectví:

Inzerce

Reklama

Naši partneři:

..
12345