Všeobecné letectví

Všeobecné letectví
Všeobecné letectví
3.1.2017 Nové frekvence do nové sezóny chorvatsko_z_nebe_416.jpg

V nové letecké sezóně se piloti neobejdou bez rádia se šíří kanálu 8,33 kHz. Kdo musí tedy rádio vyměnit a jak na to? Přinášíme také seznam nových frekvencí.  více

29.12.2016 Video: Problémy s motorem při vzletu ggg.png

Video z kokpitu  Stát se to může. Všechno jde, jak má. Letoun pojíždí, vjíždí na dráhu, rozjíždí se a vzlétne. Ještě než doletí nad konec dráhy, motor začne vynechávat a ... více

19.12.2016 Létání v USA? Fascinující příroda, skvělá letecká infrastruktura a benzín za polovic 8b_dsc04546_1024x683.jpg

Létání v USA je atraktivní z několika důvodů – cena benzínu je méně než poloviční oproti Evropě, neplatí se letištní ani navigační poplatky, pronájem letadla stojí také asi polovinu, letecká infrastruktura tu funguje skvěle, s vlastním létáním není spojená žádná administrativa, přátelské přijetí i zázemí pro posádky letadel na většině letišť. A co je velmi důležité – najdete tu neopakovatelnou přírodu a pro evropské oči úžasná města. více

8.12.2016 Flying Revue vydává sérii praktických plakátů pro plánování letu zakl_prvky_letistniho_znacen.jpg

Série praktických plakátů s piktogramy pro piloty   Flying Revue chce být pilotům v oblasti bezpečného létání prospěšná i po skončení kampaně Doletíš?!. Přichází proto nyní se sérií šesti praktických plakátů, které může každé letiště či pilot využívat v denní letecké praxi.  více

29.11.2016 Jak a proč přistávat s malým letadlem na nejkomplikovanějších letištích světa 19.jpg

Pilot Jiří Pruša přistál s Dynnamicem WT-9, resp. Cessnou 172 na šesti z deseti nejkomplikovanějších letišť světa. Postupně přineseme články k přistání na každém z těchto šesti, dnes sérii startujeme úvodním rozhovorem. Co vlastně jsou ona komplikovaná letiště a proč na ně létat? více

18.11.2016 Loučení s Afrikou a vzhůru na Courchevel, tentokrát s OK-LEX 02_severozápad_maroka_2_800x533.jpg

Západní Sahara 2016 III. Naposledy jsme se rozloučili po letu v divokých turbulencích mezi Dakhlou a Ourzazate, kdy mě protivítr nejprve brzdil tak, že nebylo jisto, zda doletím na plánované letiště, aby mě v druhé části dul do zad tak, že jsem ztrátu dohnal a ještě si připsal rychlostní rekord. více

11.11.2016 I cesta může být cíl aneb vírníkem nad čarokrásnými Transylvánskými Alpami faragaš_640x427.jpg

Všichni o nich pořád mluvili: už jsi byl v rumunských horách? Ne? Jak to?! To musíš vidět! Dal jsem tedy na kamarády, a na Calidusu, mém vírníku, vyrazil na jihovýchod. A nelitoval jsem ani vteřinu.  více

9.11.2016 Všechno v kokpitu létalo kolem mě. Takové turbulence jsem ještě nezažil 05_800x539.jpg

Západní Sahara 2016 II. První část mé poslední letošní expedice Západní Sahara 2016 skončila v asi nejznámějším marockém městě Casablanca, přesněji na jeho letišti, docela napínavě. Že se budu muset na přiblížení, finále i pojíždění na stojánku mezinárodního letiště tohoto čtyřmilionového města řídit takřka sám, mě docela překvapilo. Překvapením ale nebyl konec ani ve druhé části expedice. více

2.11.2016 VFR komunikace s řídícími v Evropě i v USA se dá zvládnout. Piloti se toho nemusí bát zzz.jpg

Novinka: Anglická VFR komunikace pro piloty  Mnozí piloti se bojí létat do zahraničí kvůli obavám z komunikace s řídícími letového provozu. Co musí udělat, aby se bát nemuseli a mohli létat mimo Česko svobodně a s radostí?  více

Stránkování

 
Flying Revue > Články > Všeobecné letectví
.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

Speciály:

..
123

PRODEJNÍ AKCE MĚSÍCE!

DIRECT FLY: 

          

SkyDemon:

Knihy:

..
12345

Unikátní Videobanka:

Unikátní Videobanka »

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Pojišťovna SV »

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 24.04.1946 se stalo...
24.04.1946
První vzlet prototypu I-300 prvního proudového stíhacího letounu MiG-9 konstrukční kanceláře Mikojana a Gurjeviče.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí:

Beta opět poletí!!! »