Rozbory nehod (video)

Rozbory nehod (video)

Stránkování

12 >
 
 
20.8.2018 Rozbory nehod 13: Přistání na vodu Únik z potopeného letounu

Videorozbory nehod AOPA 13.     Dnešní poslední díl rozboru leteckých nehod sportovních letadel se zaměřuje na případ, kdy stroj havaroval na vodní hladině a po dopadu se převrátil. Jak uniknout z kabiny rychle se zaplňující vodou? více

6.8.2018 Rozbory nehod 12: Ztráta tahu motoru při vzletu eqpuiohgi§kjf.jpg

Videorozbory nehod AOPA 12.     Dnes rozebíraná nehoda se obešla bez fatálních následků, ačkoli letadlu vysadil při vzletu motor. Pilot dokázal nouzově přistát a i s manželkou na sedadle spolucestujícího se ze silně poškozeného letadla dokázali dostat ven. Je to tedy jedna z mála příležitostí, kdy si v našem seriálu můžete poslechnout autentické svědectví pilota.  více

23.7.2018 Rozbory nehod 11: Všichni to známe gfbv.jpg

Videorozbory nehod AOPA 11.     Nehoda Piperu Arrow z listopadu 2007 ve státě Texas, USA, je obzvlášť politováníhodná - jejím viníkem je totiž nezodpovědný instruktor, který prováděl s žáky na palubě akrobatické prvky, které nebyly součástí výcviku.  více

9.7.2018 Rozbory nehod 10: Námraza zfhgbv.jpg

Videorozbory nehod AOPA 10.     V desátém pokračování rozborů nehod sportovních letadel a doporučení, jak danou krizovou situaci řešit, resp. jak jí předejít, jsme se zaměřili na nehodu Cirrusu SR 22, k níž došlo kvůli námraze na letadle. více

25.6.2018 Rozbory nehod 9: To zvládnu růtojigbfvkl.jpg

Videorozbory nehod AOPA 9.     Tři mrtví jsou na konci letu z Myrtle Beach v Jižní Karolíně do Plainville v Conecticatu letounem Beech V35 Bonanza v květnu 2016. Důvod? Nefunkční umělý horizont, absence záložního systému a podcenění situace pilotem a zřejmě i řídícím letového provozu. Devátý díl rozborů nehod sportovních letounů je zde.  více

11.6.2018 Rozbory nehod 8: Musím tam být! fdv.jpg

Videorozbory nehod AOPA 8.     VFR létání nemá a nemůže zastupovat leteckou přepravu. Pokud pilot startuje se záměrem dopravit cestující do cílové destinace včas a podřídí tomu let bez ohledu na aktuální podmínky, dostává sám sebe pod velký tlak, což může vést ke vzniku chyb jako i v tomto případě při letu z Marionu v Indianě co Chicaga (Illinois).  více

28.5.2018 Rozbory nehod 7: Extrémně rychlý nárůst námrazy a nekontrolovatelný pád rzjjhgfgbvc.jpg

Videorozbory nehod AOPA 7.     Dnešní případ ukazuje na to, jak se může na letadle velmi rychle, v řádu desítek sekund, vytvořit námraza a jak i dobře vycvičený a zkušený pilot nezareaguje správně. více

14.5.2018 Rozbory nehod 6: Let v IMC s nefunkční vakuovou pumpou eorglfjv.jpg

Videorozbory nehod AOPA 6.     Dnešní případ popisuje nehodu, ke které došlo proto, že kvůli poškozené vakuové pumpě pilot přišel o funkční umělý horizont a gyrokompas. V IMC pak ztratil nad letounem kontrolu a během přiblížení havaroval. více

30.4.2018 Rozbory nehod 5: Srážka letadla s ptákem rtéhgfv.jpg

Videorozbory nehod AOPA 5.     Pátý díl rozborů nehod sportovních letadel americké pilotní asociace AOPA je první v našem seriálu, kde popisovaná nehoda neměla fatální následky. Na psychiku pilota a jeho schopnost rychle a správně zareagovat musela být velmi náročná, jelikož přišla nečekaně a s velkou razancí. více

16.4.2018 Rozbory nehod 4: Tragédie způsobená lehkovážností wrgiigojb.jpg

Videorozbory nehod AOPA 4.    Pilot letounu Piper Seneca ignoroval zprávy o nepříznivém počasí na trase, letadlo při startu přesáhlo o 160 kg MTOW a mělo posunuté těžiště. Pilot zvyklý létat primárně VFR nezvládl let v IMC, navíc naplánoval trasu na hranici doletu bez prověření záložních letišť. Nezkušenost a psychický tlak kvůli docházejícímu palivu vyvrcholily ve fatální nehodu.  více

Flying Revue > Série & speciály > Archiv > Rozbory nehod (video)
.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

Pokus o vytrvalostní REKORD:

Speciály:

..
12

PRODEJNÍ AKCE MĚSÍCE!

DIRECT FLY: 


SkyDemon:

Knihy:

..
12345

Unikátní Videobanka:

Unikátní Videobanka »

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Pojišťovna SV »

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 05.10.1907 se stalo...
05.10.1907
Nulli Secundus (British Army Dirigible No 1), první britská vzducholoď poháněná motorem, uskutečnila let z Farnborough do Londýna za 3 hodiny a 25 minut.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí:

Beta opět poletí!!! »