Bell 360 Invictus Build dosáhl významného pokroku v armádní soutěži o prototyp FARA

26.8.2021

Společnosti Bell a Team Invictus kombinují špičkové technologie v oboru s digitálními procesy, aby zlepšily harmonogram výroby, testování a integrace a dodaly vysoce výkonný útočný a průzkumný letoun.

bell_invictus.jpg

Fort Worth, Texas (18. srpna 2021) - Společnost Bell Textron Inc. (NYSE: TXT), zveřejnila nové údaje o výrobě a testování konkurenčního prototypu Bell 360 Invictus. Program Bell 360 v rychlém tempu pokračuje ve výrobě, montáži, testování komponentů a v pracích na integraci systémů pro program americké armády na útočný a průzkumný letoun (Future Attack Reconnaissance Aircraft – FARA). Tým ve spolupráci s armádou dokončil několik revizí návrhů a rizik a oznámil, že plní všechny požadavky programu podle plánu. Stroj Bell 360 je vysokorychlostní platforma s osvědčenou technologií a přirozeně spolehlivou konstrukcí, která poskytne vojákům transformační operační schopnosti za přijatelnou cenu.

„Náš tým dosahuje skvělých výsledků, promptně reaguje na požadavky, snižuje programová rizika a dodává armádě nejmodernější schopnosti,“ řekl Chris Gehler, viceprezident a ředitel programu Bell 360 Invictus. „Spojujeme jedinečné znalosti společnosti Bell týkající se požadavků kladených na průzkumné letouny spolu s inženýrskými a technickými znalostmi, abychom armádě poskytli zbraňový systém, který bude dominovat útočným průzkumným misím po celá desetiletí.“

banner_300x100_predplatne_fr_2020.jpg

Od zahájení výroby na konci roku 2020 dosáhla společnost Bell významného pokroku na trupu letounu Bell 360 Invictus, lopatkách hlavního rotoru, sestavě převodovky, skříních a dalších vysoce důležitých komponentech. Zavedením metodiky "design-as-built", která digitálně propojuje celý program v průběhu jeho životního cyklu, tak Bell rozšířil svoji schopnost spolupracovat v reálném čase s partnery programu a armádou. Tato metoda urychluje rozhodování mezi začleněnými týmy, a to za pomoci společného, zabezpečeného datového prostředí, které vytváří jediný zdroj dat pro program. To vede ke zkrácení doby montáže, přepracování a snížení nákladů.  

bell_invictus_2.jpg

Spolu s montáží stroje Bell 360 Invictus probíhá v testovací laboratoři pohonných systémů (DSTL) Bellu testování nejrůznějších komponentů, jako je převodovka hlavního rotoru, hnací hřídele a spojky. Laboratoř DSTL slouží k provádění činností, které jsou primárně zaměřené na snížení rizik, a které zajišťují, že program má k dispozici přesné údaje pro ověření součástek před letovými zkouškami.

V Bellu je rovněž v provozu nová laboratoř systémové integrace (SIL) určená pro systém FARA. Toto zařízení mu umožňuje integrovat kritické součásti, software a systémy mise. Cílem je otestovat, ověřit a vyhodnotit jejich funkčnosti před letem na skutečném letadle. Tento přístup snižuje technická rizika a napomáhá bezpečnému, rychlému a efektivnímu uskutečnění letových zkoušek.

 kniha_eozn.jpg

„Bell 360 Invictus je vysoce účinný letoun, který v sobě spojuje sofistikované digitální systémy ve vysokorychlostním a spolehlivém stroji, který je nasazen v náročném prostředí po celém světě,“ řekl Jayme Gonzalez, programový manažer Bell 360 Invictus. „Bell 360 nabízí armádě možnost modernizace pomocí zjednodušených a ze své podstaty spolehlivých konstrukcí, které snižují náklady a přinášejí armádě vyšší efektivitu.“ 

 

Autor: Tisková zpráva Best Communications

banner_fr_300x300_videobanka_cz_fin.jpg

Flying Revue > Články > Vojenské letectví > Bell 360 Invictus Build dosáhl významného pokroku v armádní soutěži o prototyp FARA
.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

The SAFE Guide app

Stylové kryty na mobil

Speciály:

..
12

Knihy:

..
12345

KURZ Listopad 2025:

SkyDemon:

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 18.09.1928 se stalo...
18.09.1928
Německá dopravní vzducholoď LZ 127 Graf Zeppelin uskutečnila svůj první let. Během devíti let hladkého provozu provedla 590 letů, urazila přes půldruhého milionu kilometrů, přepravila 34 000 cestujících a 78 tun pošty.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí: