RUAG obnovuje výrobu Do 228

16.6.2015

RUAG obnovuje výrobu Do 228

Švýcarská společnost RUAG Aviation podnikla první kroky k obnovení sériové výroby Do 228.

Dalším strojem z původní nabídky společnosti Dornier GmbH (později DASA Dornier, Fairchild-Dornier), který se zřejmě dočká obnovení sérové výroby, je dvoumotorový turboprop s vlastnostmi STOL Do 228. Švýcarská společnost RUAG, která poprvé spustila obnovenou výrobu tohoto stroje již v roce 2009 v německém Oberpfaffenhofenu a později ji pozastavila, ohlásila v rámci pařížského veletrhu obnovení produkce nových strojů.

Společnost hodlá od příštího roku vyrábět čtyři stroje ročně s možností zvýšení produkce, pokud bude trh chtít strojů více. Finální kompletace strojů bude opět probíhat v Oberpfaffenhofenu, klíčové části konstrukce trupu, křídel a ocasních ploch budou opět pocházet z výrobní linky indické společnosti Tata Advanced Systems, která pohltila původního výrobce těchto komponent, který je dříve dodával pro Hindustan Aeronautics (HAL) a pzději pro první fázi výroby u společnosti RUAG.

Zoom gallery

Do 228 je stále velmi oblíbeným strojem nejen v Indii, kde HAL ohlásil v loňském a letošním roce zisk objednávek od Indického námořnictva a letectva, ale i jinde, kde jsou vysoce oceňovány jeho provozní vlastnosti - možnost provozu z nezpevněných letišť, vlastnosti STOL a schopnost operací ve vysokých teplotách a vysokých nadmořských výškách. 

Flying Revue > Články > Letecká doprava > RUAG obnovuje výrobu Do 228
.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

Speciály:

..
123

PRODEJNÍ AKCE MĚSÍCE!

DIRECT FLY: 

          

SkyDemon:

Knihy:

..
12345

Unikátní Videobanka:

Unikátní Videobanka »

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Pojišťovna SV »

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 28.03.1920 se stalo...
28.03.1920
Letiště Croydon se stává hlavním londýnským letištěm a nahrazuje tak letiště Hounslow Heath Aerodrome.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí:

Beta opět poletí!!! »